Betalen

Betaalmogelijkheden

 

iDeal

Wanneer je met iDeal betaalt reken je direct af via je eigen bank. Bij het betalen kom je in de internetbankieren omgeving van je bank en na betaling keer je weer terug naar onze webshop. Dit is de meest populaire en snelle manier van betalen. Als je voor deze betaalmethode kiest dan betaal je geen extra betaalkosten.

Paypal

Wanneer je kiest voor de betaalmethode Paypal betaal je geen extra betaalkosten.

Creditcard

Heb je een creditcard van Maestro, Mastercard of Visa? Dan kun je ervoor kiezen om je betaling via creditcard te voldoen. Als je voor deze betaalmethode kiest dan betaal je geen extra betaalkosten.

Overboeking (bank transfer)

Wanneer je kiest voor de betaalmethode Banktransfer betaal je geen extra betaalkosten.

Rembours

Wanneer u kiest voor contant afrekenen bij de bezorgen is dat natuurlijk ook mogelijk.U betaalt hiervoor géén extra betaalkosten. 

Betaling mislukt of geweigerd

 

Betaling mislukt

Is je betaling niet gelukt? Controleer dan eerst of het bedrag is van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is kun je proberen om opnieuw af te rekenen. Je ontvangt binnen een uur een automatische mail vanuit Mollie met daarin een betaallink waarmee je de betaling alsnog kunt voldoen.

 

Betaling geweigerd

Wanneer je betaling is geweigerd kan dit verschillende redenen hebben. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen waarom de betaling is geweigerd en hoe je alsnog de betaling af kunt ronden.

 

Bevestigingsmail

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestiging van uw bestelling per mail. Dit is echter nog niet de bevestiging dat de betaling is afgerond, die ontvangt u via Mollie in uw emailbox. Wanneer uw bestelling is geplaatst ontvang u van ons de factuur in .pdf formaat in uw mailbox met een bevestiging van het verzenden. In deze mail staat verder uitgelegd hoe het proces er verder uitziet.

 

 

Factuur

Deze ontvangt u in uw mailbox en een papieren uitdraai doen wij bij uw bestelling.

 

Je bestelling wijzigen

Wanneer een bestelling is verzonden is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen.

 

Factuur opvragen

Wil je de factuur opvragen? Neem dan contact op met onze klantenservice