Bezorgen en afhalen

Verzendkosten

Verzendkosten bij thuisbezorging in Nederland

Bestellingen binnen Nederland worden vanaf 50 euro gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen onder 50 euro betaal je 6,95 verzendkosten.

Verzendkosten bij thuisbezorging buiten Nederland

Het is, via de webshop, nog niet mogelijk om je bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Stuurt U gerust een email naar onze klantenservice met uw verzoek. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met U.

Verzendkosten bij afhalen in de winkel

Wanneer je de bestelling zelf komt afhalen in de winkel dan betaal je geen verzendkosten. Ook niet als het bestelbedrag onder de 50 euro is.

Bezorgoptie kiezen

Tijdens het bestellen kun je op de kassapagina kiezen hoe je de bestelling wilt ontvangen. Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen. Ook kun je er voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Goes. Hoe bezorgen en afhalen werkt lees je hieronder.

Bezorging thuis of op een ander adres

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op een door jou gekozen adres. Bestel je op maandag t/m vrijdag vóór 12:00 en zijn de producten op voorraad in ons magazijn? Dan ontvang je de bestelling de volgende werkdag. Ben je niet thuis wanneer de bezorger van PostNL je bestelling komt afleveren? Dan wordt, indien mogelijk, je bestelling afgeleverd bij je buren. De bezorger kan ook de volgende dag terugkomen om de bestelling bij je aan te bieden. In beide gevallen laat de bezorger een bericht achter dat de eerste bezorgpoging niet is gelukt.

Afhalen in de winkel

Wil je de bestelling zelf af komen halen in onze winkel in Goes? Tijdens het bestellen kun je op de kassapagina aangeven dat je de bestelling wilt komen afhalen. Zodra de bestelling voor je klaarligt ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Levertijd bij thuisbezorging

Wil je de bestelling op een door jou gekozen adres laten bezorgen en zijn de producten op voorraad? Dan ontvang je, wanneer je op een werkdag voor 12:00 bestelt, de volgende werkdag je pakket. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger het pakket komt brengen dan probeert de bezorger het pakket af te leveren bij je buren. Mocht dit niet lukken dan volgt er een 2e bezorgpoging.

Wanneer niet alle producten op voorraad zijn dan bepaalt het product met de langste levertijd wanneer het pakket wordt aangeboden aan onze vervoerder.

Het verzendproces

Op het moment dat je in de kassa op "Plaats bestelling" hebt geklikt ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van je bestelling. Daarna volgt nog een bevestiging dat als de betaling succesvol is afgerond en zodra alle producten op voorraad zijn dan wordt de bestelling gereedgemaakt voor verzending. Samen met een factuur in PDF formaat ontvangt u dezelfde werkdag nog de verzendinformatie in uw mailbox.

Afhalen in de winkel

Wanneer je bestelling bij de gekozen winkel is afgeleverd ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat je de bestelling af kunt halen.

Je adres wijzigen

Wil je het adres waarop de bestelling wordt bezorgd wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan kijken of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.

Pakket niet ontvangen

Heb je de bestelling nog niet op de afgesproken dag ontvangen of heb je nog geen bericht gehad dat je de bestelling kunt afhalen? Dat vinden we heel vervelend en we gaan kijken hoe we je kunnen helpen. Daarbij is het handig als je eerst nagaat of je wel of geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Hieronder staat wat je in beide gevallen kunt controleren.

Wel verzendbevestiging ontvangen

1. Controleer het bezorgmoment door middel van de Track & Trace link indien u die heeft ontvangen

2. Controleer de brievenbus

Mogelijk is de bezorger langsgekomen en is het niet gelukt om de bestelling bij je af te leveren. Check daarom of je een niet-thuis bericht hebt ontvangen. Het kan ook zijn dat de bezorger je pakket bij de buren heeft afgeleverd. Mocht je geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

3. Controleer het bezorgadres

Controleer het bezorgadres dat is opgegeven bij de bestelling. Deze kun je terugvinden in de bestellingsbevestiging. Neem dan contact op met onze klantenservice wanneer het adres niet klopt. We gaan dan kijken hoe we je bestelling op het juiste adres kunnen bezorgen.

Geen verzendbevestiging ontvangen :

Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan wat de huidige status is in je online account. Het kan zijn dat het product dat je hebt besteld niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. De levertijd van een product kun je onder de bestelknop terugvinden op de productpagina.

Niet alle artikelen uit je bestelling ontvangen

Is de bestelling geleverd maar heb je niet alle producten ontvangen die je hebt besteld? Het kan zijn dat we de producten hebben moeten verdelen over verschillende pakketten en dat deze op verschillende tijden worden afgeleverd. Neem contact op met onze klantenservice om te achterhalen of de missende producten onderweg zijn.