Klantenservice

Bereikbaarheid
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Telefoonnummer: 0113-760560
Voor vragen of opmerkingen verwijzen we naar ons contactformulier of contacteer ons op info@verfbron.nl

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht hebt over een geleverd product. Wij vragen u dan ook vriendelijk om uw klacht via ons contactformulier aan onze klantenservice door te geven. Dit kan uiteraard ook per email, post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Van uw klachtmelding ontvangt u uiteraard een bevestiging van onze klantenservice. Vervolgens zullen wij u binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en trachten uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?

Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)